All we need is candlelight. You and me and a bottle of wine, gonna hold you tonight.

Hallå! Sitter nere i källaren och kollar på studentklänningar. Tänker inte köpa någon via nätet, men vill ha lite inspiration tills jag åker till Stockholm för att kolla runt. Kan verkligen inte förstå att det bara är lite mer än 100 dagar kvar. Ännu mindre tills alla skivor går av stapeln.

Har sportlov den här veckan. Imorgon ska jag och Rebecka ta oss till mormor och morfar och äta lunch med dom. Sen har jag ingenting planerat, förutom träning varje kväll, fram till torsdag. Då ska jag förmodligen följa med en tjej i min klass till henne stall. Vet verkligen inte vad jag har gett mig in på. Var livrädd för hästar när jag var yngre och har bara ridit när jag var ännu yngre på midsommarfiranden. Vi får helt enkelt se hur det går.

Nu ska jag lägga mig i soffan med värmekudden på ryggen och bara vila. Har lite småont i ryggen med det ordnar sig med lite vila. Vi hörs då. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0