And I'm a goddamn coward but then again so are you.

Hejsan! Hade en väldigt lugn skoldag idag, bara en lektion. Slutade vid halv tolv och då vandrade jag iväg till stadsbiblioteket för att vänta in min sjukgymnasttid vid fyra. Var där och fick lite ytterligare tips och råd. Ligger just nu nedbäddad i min säng och väntar på att bara få sova. Är riktigt genomförkyld så det kan nog bli svårt det där med att sova. Ögonen och näsan rinner, näsan är täppt, halsen gör ont och jag fryser ihjäl även fast jag har ton med kläder på mig. Men får hoppas på det bästa. Har ingen större lust att bli ännu mer sjuk nu så har laddat upp med strepsi, nässpray och Alvedon.

Imorgon börjar jag nio och går till halv fem. Väldigt seg dag men hoppar nog över träningen på kvällen iallafall. Behöver vila så att jag blir frisk. Nej men det var väll allt jag hade på hjärtat för nu. Vi hörs. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0