I just can't fight this feeling

Hejsan! Börjar med att nämna att Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel har fått en liten dotter. Något som de flesta av er redan säkert vet, men ändå så otroligt kul! Undrar bara vad hon ska heta...  de flesta tippar på att de ska döpa henne till något namn som finns, eller som har funnits, i Victorias släkt. Jag hoppas i såfall på Astrid eller Alice.

Sitter nere i källaren och har precis skickat in lite ansökningar om jobb. Behöver, eller vill ha, ett extrajobb + sommarjobb. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Bara pluggat lite och det tänker jag strax gå upp och fortsätta med. Ikväll är det träning som vanligt. Fjärde träningen på fyra dagar = träningsvärken börjar smyga sig på. Men det är bara bra.

Nej men nu tror jag att jag ska gå upp och göra mig en kopp kaffe och plocka fram blocken och pennorna igen. Vi hörs. Hej!


Kom på att jag inte har visat er att jag har gjort mig av med min trogna kompanjon sedan tre år tillbaka. Tandställningen är puts veck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0