2012

Hej och god fortsättning på er! Ett nytt år med nya möjligheter har inrättats och jag känner på mig att detta kommer bli ett bra år med massor av olika händelser.

Igår kväll hade jag Cicci, Lovisa och Hilma här på middag. Jag bjöd på en trerätters och till det drack vi vin, både vitt och rött. Vi drack några drinkar, shotade och sen drog vi oss in till stan och slottet för att fira in det nya året. Vid tolvslaget var vi riktigt lyckliga och väntade spänt på att klockan skulle ringa. När den väl gjorde det så öppnade vi champagnen (den riktiga champagnen bör tilläggas, efter många om och men) och vi kramades och pussades och berättade hur mycket vi älskade varandra. Lagom dragna.

Mitt nyårslöfte är att jag ska vara mer spontan. Med det menar jag att jag ska sluta tänka efter så mycket vid vissa tillfällen och bara köra istället, strunta i konsekvenserna. It's 2012, lets fuck it up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0