Det här är för mycket och livet är för kort. Jag lägger ner nu när du inte ser.

Hallå! Är hemma ifrån en rätt lugn skoldag. Började 9 med projektarbete och sen var det lunch. Hade religion, samhällskunskap där vi fick jobba själva och till sist etik där vi hade en uppgift om facebook. Avslutade skoldagen med ett möte. Just nu sitter jag nere i källaren och försöker mig på att skriva en etik-uppgift. Går väll... sådär.Ska ge det en timme till och sen ska jag dejta soffan. Har längtat hela dagen, verkligen! Är helt slut i huvudet av all skola, alla prov, läxor, uppsatser och allt sånt redan. Men har en positiv att se fram emot - MIN STUDENTMÖSSA KOMMER OM EXAKT EN FUCKING VECKA!!!!!!! Så jävla glad!

Nej men om jag skulle ta och fortsätta mina sökningar på Hjalmar Söderberg nurå... hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0