I've got to much love running through my vains.

Hej! Har nyss ätit middag och nu sitter jag och kollar på handboll, Sverige mot Makedonien och Sverige ligger under med 15-16 just nu. Illa.

Annat var det med Beckas match. Vinst med 2-1 och det avgörande målet kom när det bara var två (!!!) sekunder kvar. Viktigt! Detta innebär nu att de är ett steg närmare att sluta som serieetta i division 2. Det var nästan så att jag fick svårt att hålla tårarna tillbaka när alla glada tjejer rusade in på planen och bildade en hög på varandra. Men bara nästan!

Ikväll hade jag tänkt ta det lite lugnt, även fast jag egentligen borde ta tag i, den redan allt för stora, plugghögen. Böcker att läsa, ett tal att skriva, uppsats att skriva och två prov att plugga till. Men men, ikväll tar jag inte tag i något. Sovmorgon imorgon så jag kan sova till 9! Sköööönt! Goodbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0