everyone is naked without a smile

Hallå! Jag är tillbaka. Eller tillbaka och tillbaka... det vet jag inte. Men jag är här nu. Inga egentliga anledningar till min frånvaro, har bara inte orkat och jag tänker inte säga förlåt. Ser dock att ni ändå har varit ett par stycken som har kikat in här varje dag sedan jag bloggade sist. Kul!

Jag sitter redo för träning. På agendan finns ett redigt fyspass ute i Röbo med Storvreta Dam. Känner av min hals så vi får se hur det går.

Har förresten fått en operationstid för mitt knä! Den 2/8 ska dom utföra en knäartroskopi då en ortoped går in och kollar vad det är för fel på knäet. Har gått med låsningar och smärta i över ett år nu så det ska bli skönt att äntligen få någon klarhet i vad det kan tänkas vara. Nej, ska packa ihop mina grejer och dra mig ut till Röbo. Vi hörs väll förmodligen. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0